Copyright 2021 - All Rights Reserved - SC ISPCF SA

In data de 27.02.2020, asocierea SC ISPCF SA – SC TPF INGINERIE SRL  a semnat cu C.N. C.F. "C.F.R." S.A. contractul de servicii "Reabilitarea liniei de cale ferata Focsani - Roman" – Studiu de Fezabilitate, in valoare de 19.260.000 lei, fara TVA, cu o durata de implementare de 13 luni.

Obiectivul principal al lucrarilor este cresterea atractivitatii / competitivitatii transportului feroviar pe tronsonul Focsani-Roman prin imbunatatirea calitatii serviciilor, concomitent cu imbunatatirea sigurantei in exploatare.

Obiectivele generale sunt urmatoarele:

  • imbunatatirea parametrilor infrastructurii feroviare pentru cresterea vitezei maxime de circulate la 120 km/h pentru trenurile de marfa si respectiv minim la 160 km/h pentru trenurile de calatori;
  • Asigurarea interoperabilitatii prin implementarea STI; in special in ceea ce priveste: sarcina pe osie ( maxim 22,5 t), gabarit de incarcare C, lungimea liniilor din statie, facilitati pentru persoane cu mobilitate redusa;
  • Conformitatea infrastructurii si suprastructurii de cale ferata cu parametrii tehnici ceruti de standardele si cadrul legislativ si de reglementare nationala si europeana in vigoare conform standard de proiectare pana la 200 km /ora.
  • diminuarea efectelor adverse asupra mediului;
  • Cresterea capacitatii de tranzit.

 

Scurt istoric al procedurii de achizitie:

  • anunt de participare: CN1013564/01.08.2019;
  • Data depunere oferte: 10.09.2019;
  • Numar oferte depuse: 3;
  • Data Comunicare Castigator:20.01.2020;
  • Data semnare contract: 27.02.2020.

 

 

 


 

In data de 21.09.2018, asocierea ITALFERR - ISPCF - ITALROM INGINERIE  a semnat cu C.N. C.F. "C.F.R." S.A. contractul de servicii „Studiu de Fezabilitate pentru reabilitarea liniei feroviare Craiova-Drobeta Turnu Severin-Caransebes, parte a Coridorului Orient/Est-Mediteranean”, in valoare de 23.548.464 lei, fara TVA, cu o durata de implementare de 15 luni.

            Scopul contractului de servicii este modernizarea liniei de cale ferata Craiova - Caransebes în conformitate cu Specificatiile Tehnice de Interoperabilitate si cu previziunile cererii de trafic de calatori si de marfa national si international, astfel: linie dubla, electrificata, de 25 kV,  controlata de un sistem ERTMS (ETCS Nivel II+GSM-R ),  gabarit de libera trecere C,  sarcina pe osie de minim 22,5 tone/osie, lungime de linii care sa permita posibilitatea exploatarii trenurilor cu lungimea de 740 m în toate statiile, peroane înalte si lungime a peronului de 40 m, lucrari de igienizare si cosmetizare a constructiilor existente, interventii la structuri, eficientizare fluxuri,  viteze de circulatie cuprinse între 100 - 120 km/h (pentru trenurile de marfa) si 120 - 160 km/h (pentru trenurile de calatori),  modernizarea electrificarii pe toata lungimea.

 

            Scurt istoric al procedurii de achizitie:

  • Nr anunt de atribuire: 167629/20.04.2016;
  • Data depunere oferte: 23.06.2016;
  • Numar oferte depuse: 6;
  • Primul raport al procedurii de atribuire: 01.2017, prin care ITALFERR - ISPCF - ITALROM INGINERIE este clasat pe locul 2, iar  ACCIONA- BAICONS IMPEX este castigatoare;
  • Contestatie ITALFERR - ISPCF - ITALROM INGINERIE respinsa de CNSC ca nefondata prin Decizia nr. 686/C10/371,412 din data de 30.03.2017;
  • Plangere ITALFERR - ISPCF - ITALROM INGINERIE la Curtea de Apel, admisa prin Decizia civila nr. 1988/04.05.2017;
  • Al doilea raport al procedurii de atribuire: 09.2017, prin care ITALFERR - ISPCF - ITALROM INGINERIE este clasat pe locul 2, iar  ACCIONA- BAICONS IMPEX este castigatoare;
  • Contestatie ITALFERR - ISPCF - ITALROM INGINERIE, admisa in parte  de CNSC prin Decizia nr. 3078/C10/3575 din data de 21.11.2017;
  • Al treilea raport al procedurii de atribuire: 12.2017, prin care ITALFERR - ISPCF - ITALROM INGINERIE este clasat pe locul 2, iar  ACCIONA- BAICONS IMPEX este castigatoare;
  • Plangere ACCIONA- BAICONS IMPEX la Curtea de Apel prin care s-a contestat decizia CNSC nr. 3078/C10/3575/21.11.2017, respinsa prin Decizia civila nr. 5525/21.12.2017;
  • Contestatie ITALFERR - ISPCF - ITALROM INGINERIE admisa de CNSC prin decizia 351/C10/4731 din data de 08.02.2018;
  • Al patrulea raport al procedurii de atribuire: 02.2018, prin care asocierea ITALFERR - ISPCF - ITALROM INGINERIE este declarata castigatoare;
  • Contestatie ACCIONA- BAICONS IMPEX la Tribunalul Bucuresti; respinsa prin Decizia civila nr. 270/27.04.2018;
  • Recurs ACCIONA- BAICONS IMPEX la Curtea de Apel, respins in 12.07.2018;
  • Semnare contract: 21.09.2018.